PRODUKTER

Reparation af defekt vare

Før du starter skal du sikre dig, at du har følgende:
- En e-mailadresse hvorpå du vil få en bekræftelse og blive orienteret løbende om forløbet.
- Et mobilnummer som du kan kontaktes på ved spørgsmål til reparationen og eventuel transport.
- En printer til at printe ordresedlen, som skal følge varen som identifikation. Denne kan altid printes efterfølgende ved at logge ind på din sag.
- En kopi af din kvittering, hvis det er en reklamation. Kvitteringen kan du uploade på sagen ellers skal du medsende en kopi af kvitteringen med varen.

Det er nemt at oprette en sag, og det tager kun et par minutter at udfylde felterne med dine oplysninger. Når sagen er oprettet får du et ordrenummer, som følger hele din sag. For hurtig ekspedition er det vigtigt at ordresedlen følger produktet.

Sørg for at oprette en sikkerhedskopi (backup af data) inden du sender din enhed til service.

Tryk på knappen herunder for at starte.