PRODUKTER

Oplysninger om dig selv

Indtast dit navn og dine kontaktoplysninger. Brug eventuelt tabulatortasten til at skifte mellem felterne. Det er vigtigt at du indtaster din email adresse korrekt, ellers vil du ikke blive adviseret om status på sagen løbende.
Mobil nr.
Andet telefonnr.
Navn
Adresse
Postnr og by
E-mail
Retur adresse

Oplysninger om varen

Vi har brug for information om varen der ønskes repareret. Udfyld fejlbeskrivelsen så detaljeret som muligt.
Reparationstype
Fabrikat
Varetype
Model
Serienr.
Afhentning
Købsdato
Fakturanr.
Købssted
Fejlbeskrivelse
Kommentarer
Medsendt tilbehør
Vedhæft filer

Betingelser for oprettelse af reklamation

For at oprette en reklamationssag skal du acceptere følgende betingelser:
  • Du skal vedlægge/uploade en kopi af din kvittering samt den ordreseddel du udskriver, når du har oprettet reklamationssagen.
  • Varen er kun omfattet af reklamation, hvis købsdatoen på kvitteringen er under 2 år.
  • Varen er ikke dækket af reklamation, hvis dit produkt har lidt fysisk overlast eller manglen skyldes en selvforskyldt fejl (f.eks. software, manglende opdateringer eller virus).
  • Reklamationen dækker normalt ikke forbrugsstoffer eller slitage.
  • Er din vare ikke omfattet af reklamationsretten, vil du blive opkrævet et undersøgelsesgebyr på kr. 399.-
  • Du vil få tilsendt et tilbud på reparation/afhjælpning af dit produkt. Accepterer du dette tilbud bortfalder undersøgelsesgebyret.
  • Ved oprettelse af et tilbud (betalt reparation) vil du blive opkrævet et gebyr på kr. 399,-, hvis du vælger at takke nej til dette tilbud.
  • Vælger du at få afhentet varen hos dig, er det muligt i hele Danmark (der er særlige forhold omkring ikke-brofaste øer). Hvis manglen ikke er omfattet af reklamationsretten, vil der blive opkrævet et gebyr på kr. 300,- for transport.
  • Hvis en kørende tekniker kommer hjem til dig for afhjælpning af din reklamation, og dit produkt ikke er omfattet reklamationsretten, kommer der et gebyr på kr. 699,- (kr. 300,- for fragt og kr. 399,- for forgæves fejlfinding).
  • Oprettes en sag på et større TV (42” eller derover) til afhentning, skal apparatet være nedtaget, og evt. vægbeslag skal være afmonteret.
  • Oprettes en sag på et TV på 42" eller derover, skal der være en person tilstede til at hjælpe chaufføren.
  • Jeg indforstået med, at jeg selv har ansvar for at tage backup af mine data og andre opsætninger.